Nielsenlisette.reismee.nl

Weer thuis!!

Afgelopen zaterdag was het dan zover, we zijn weer thuis!! En het ontvangst was fantastisch!

Grote domper was wel de file op de A2. Zoals jullie misschien gehoord hebben was er afgelopen zaterdag een file gecreëerd om een auto met ‘benzine dieven’ op te pakken. Dit is vervolgens helemaal mis gegaan, één persoon is triest genoeg hierbij overleden. Zo’n 20 mensen hadden ons op Schiphol willen verwelkomen, maar omdat ruim de helft (inclusief de ouders van Lisette) in de file stond en geen kant op konden waren ze niet in staat om op tijd op Schiphol te staan. Vooral voor Lisette en haar ouders was dit heel erg vervelend. Ze hebben totaal 5 uur in de file gestaan en het was makkelijker om vanaf New York naar Schiphol te reizen dan vanaf Brabant. Uiteindelijk hebben we iedereen bij de ouders van Niels in Alphen a/d Rijn gezien.

Ondanks deze tegenvaller waren we erg onder indruk van het ontvangst. Het ontvangst comité had met borden de volgende tekst gemaakt; dol bij dat jullie, Niels & Lisette weer terug zijn. Omdat een deel van de borden in file stonden konden ze de tekst pas in Alphen laten zien, maar het zag er fantastisch uit.

Omdat we op zowel de vlucht van New York naar Madrid als op de vlucht van Madrid naar Amsterdam nauwelijks geslapen hadden waren we erg gaar, maar na zo’n ontvangst vergaten we dat direct. Wow, wat een ontvangst!

We willen iedereen die bij het ontvangst betrokken was enorm bedanken!!

Tot ziens en we zullen over een maand de foto’s van Sri Lanka op de site zetten.

Groetjes,

Lisette en Niels